سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش چسب پلی اورتان سوسیسی طوسی مخصوص فلزات و انواع سطوح

نظر

پخش چسب پلی اورتان سوسیسی طوسی مخصوص فلزات و انواع سطوح  : بیشتر پلی اورتان ها پلیمرهای ترموست می باشند و تحت حرارت نرم نمی شوند. البته امروزه پلی اورتان های ترموپلاستیکی که نرم نشوند؛ نیز تولید شده اند. پلیمرهای پلی اورتان از واکنش ایزوسیانات و پلی اول شکل می گیرد. هر دوی ایزوسیانات و پلی اول، معمولا از دو گروه عاملی یا بیشتر به ازای هر مولکول استفاده می کنند . از جمله محل هایی که در اجرای سازه های آب بند مانند مخازن آب و فاضلاب ، تصفیه خانه ها و استخر مورد توجه قرار داد ، درزبندی درزهای انبساطی می باشد. از جمله روش های آب بندی درزها در بتن استفاده از ماستیک پلی اورتان می باشد.

پخش چسب پلی اورتان سوسیسی طوسی مخصوص فلزات و انواع سطوح 

در اجرای انواع نما های خشک جهت آب بندی از چسب پلی اورتان استفاده می شود. مانند نمای فایبر سمنت برد ، که در محل درزها و کنج ها برای آب بندی از چسب پلی اورتان استفاده می شود. این محصولات به نام های چسب پلی اورتان و یا ماستیک پلی اورتان سوسیسی یا کالباسی شناخته می شود .  پلی اورتان سوسیسی طوسی رنگ مخصوص فلزات و انواع سطوح دیگر . یک درزگیر عالی با سرعت چسبندگی بسیار قوی و عالی و انتخابی بسیار مطمئن . این چسب برای درزبندی های داخلی یا خارجی و برای جلوگیری از نفوذ آب، گرد و غبار و هوا بسیار مناسب است همچنین مقاومت در برابر خوردگی را نیز بالا می برد . چسب پلی یورتان تیتان طوسی حفره یا سوراخ و درز ها و مفاصل را روی سطوح فلزی و یا رنگ شده و حتی روی فلز خالص را به صورت بسیار عالی درزگیری می کند. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب پلی یورتان طوسی چسب پلی یورتان طوسی, عایق کاری سطوح فلزی

ویژگیهای چسب پلی یورتان سوسیسی طوسی :

  • پس از خشک شدن کثیفی و آلودگی به خود نمی گیرد.
  • بدون جمع شدگی و کاهش حجم و ترک خوردن پس از خشک شدن.
  • کاربرد بسیار آسان و آماده مصرف بودن و خشک شدن سریع آن.
  • بدون نیاز به زیرسازی چسبندگی فوق العاده ای به بیشتر مواد دارد.
  • دارای خاصیت ارتجاعی است همچنین می توان چسب پلی اورتان را رنگ کرد.
  • اتصال بسیار خوب و محکمی را با سطوح استیل ، آلومینیوم  و بسیاری از فلزات مانند سرب ، آهن، مس، و سطوح دیگر مانند سرامیک، چوب و … برقرار می کند.
  • ترکیبات آلی فرار بسیار کم یا همان .